Food Blogger

Νόστιμες συνταγές για όλους!

ΠΡΩΙΝΑ / BRUNCH

Ομελέτα αλλιώς

Επίπεδο δυσκολίας
40%
food-drinks-kitchen-solid-towel-fork-knife

2 Μερίδες

ΥΛΙΚΑ

  • Ψιλοκόβουμε όλα μας τα λαχανικά εκτός από το καρότο που το τρίβουμε και τα σοτάρουμε για 5 λεπτά σε αντικολλητικό τηγάνι. 
  • Όσο σοτάρονται τα λαχανικά μας κόβουμε δύο φέτες ψωμί και με ένα μαχαίρι προσεκτικά αφαιρούμε εσωτερικά τη ψύχα. (Όπως φωτό).
  • Χτυπάμε 2 αυγά.
  • Βάζουμε τα λαχανικά στη μέση του ψωμιού και από πάνω ρίχνουμε το αυγό.
  • Σε περίπτωση που βγει αυγό έξω από το ψωμί, με ένα κουτάλι το βάζουμε ξανά μέσα στο ψωμί μας.
  • Προσθέτουμε από πάνω κατσικίσια φέτα τριμμένη ή τυρί της αρεσκείας μας και καπακώνουμε με τη ψύχα.
  • Γυρνάμε προσεκτικά για να ψηθεί και από τις δύο μεριές.
  • Για κάθε φέτα ψωμί θέλουμε ένα αυγό.
Ομελέτα αλλιώς2
Ομελέτα αλλιώς3

Συνταγές παρόμοιας κατηγορίας

Diana

FOOD BLOGGER

Γεια σας και καλώς ήρθατε στη σελίδα μου!  ➔  

Αγαπημένα
Εγγραφή

Μείνετε ενημερωμένοι με νέες συνταγές

Χρησιμοποιούμε cookies για τη καλύτερη εμπειρία χρήσης της σελίδας.